Dr. Stuart McGill - NIEKWESTIONOWANY EKSPERT W DZIEDZINIE BADAŃ NAD KRĘGOSŁUPEM NA ŚWIECIE!

Dlaczego szkolenie McGill 1 jest aż tak wyjątkowe?

Ponieważ Dr. Stuart McGill jest bez wątpienia niekwestionowanym ekspertem w dziedzinie badań nad kręgosłupem na świecie! Choć jak sam twierdzi zrobił już bardzo wiele to wiele pozostaje do zrobienia. 240 publikacji uznanych przez środowiska naukowe, kilkanaście podręczników prestiżowe nagrody - Dr. Stuart McGill to nazwisko które mówi samo za siebie.

Problemy z kręgosłupem to poważne zagrożenie, które staje się w tej chwili epidemią rozprzestrzeniającą się w krajach rozwijających się! Wszystkie nasze siły muszą zmierzać do poprawy jakości życia pacjentów. Nie możemy ograniczać się do chwilowych trendów, które niestety bardzo często potrafią zdominować naszą praktykę. Cykl szkoleń przygotowanych przez Dr St Mc Gilla pozwala w pełni zrozumieć na jakich strategiach powinna odbywać się praktyka z klientem

Program, który przygotowałem, pomoże klinicystom stać się częścią elity wśród ogółu ludzi zajmującego się schorzeniami kręgosłupa. Zainwestuj pracę i wysiłek w zdobycie wiedzy, która pomoże ci odnieść sukces tam, gdzie wszyscy inni zawiodą.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Kurs ma formę zamkniętą. Szkolenie przeznaczone jest wyłącznie dla:

Fizjoterapeutów, terapeutów manualnych, osteopatów, chiropraktyków, masażystów, nauczycieli różnych form ruchu np. joga, pilatesa, feldenkreisa, instruktorów ruchowych i trenerów oraz lekarzy zajmujących się leczeniem narządu ruchu.

Kurs dwudniowy profesora McGill’a!

Poprawa stanu pleców

Cel kursu

Uzupełnienie wiedzy uczestników odnośnie najnowszych odkryć z dziedziny biomechaniki klinicznej ściśle związanych z obszarem kręgosłupa lędźwiowego. Analizie poddane zostaną głównie zasady jego funkcjonowania oraz przyczyny występowania urazów. Celem kursu jest także przedstawienie zainteresowanym wytycznych odnośnie sposobów przenoszenia zdobytej wiedzy na grunt praktyczny: w klinice, miejscu pracy, centrum rehabilitacji oraz ośrodku sportowym. Nacisk położony zostanie również na poprawę umiejętności oceny stanu zdrowia pacjenta oraz rekomendowanie skutecznych działań terapeutycznych/korekcyjnych. Dzięki kursowi uczestnicy dowiedzą się także jak zmniejszyć ryzyko powstania urazu, zmaksymalizować pozytywny wpływ terapii na stan zdrowia badanych oraz zwiększyć funkcjonalność ich kręgosłupa.

Informacje dotyczące kursu

Dzięki kursowi możliwe jest uzyskanie dodatkowych informacji o kręgosłupie lędźwiowym, co sprawi, że uczestnik będzie w stanie bez trudu odsiać w swojej pracy mity od faktów. Kluczowe aspekty omawiane są z anatomicznego, biomechanicznego oraz motorycznego punktu widzenia, co ułatwia ich zrozumienie. Postawa, ruchy oraz siły działające na kręgosłup lędźwiowy i mogące prowadzić do jego urazu – wszystkie te kwestie zostaną w ramach sesji kompleksowo omówione.

Interpretacja stanu zdrowia pacjenta sprawi, że uczestnik będzie w stanie lepiej zrozumieć problem z jakim się on zmaga i przeprowadzić testy prowokacyjne celem określenia przyczyn występowania schorzenia lub bólu.

Zapobieganie oraz rehabilitacja zaburzeń kręgosłupa lędźwiowego wymaga podstaw naukowych oraz odpowiednich narzędzi praktycznych. Rzeczone strategie kliniczne pozwolą przyspieszyć i usprawnić rehabilitację poprzez usuwanie przyczyn bólu pleców oraz możliwość zalecenia odpowiedniej terapii. Rozkład sił działających na kręgosłup, schematy aktywacji mięśni i stabilność kręgosłupa – wszystkie te kwestie muszą zostać wzięte pod uwagę przez ekspertów, zwłaszcza jeżeli są oni zdeterminowani, aby faktycznie poprawić stan zdrowia pacjenta.

Ćwiczenia i wydajność. Po zidentyfikowaniu optymalnych schematów ruchowych, doktor McGill zaprezentuje ćwiczenia, dzięki którym możliwe będzie zwiększenie siły, wytrzymałości, gibkości oraz ogólnej kondycji pacjentów. Spostrzeżenia doktora są efektem wieloletniej pracy z zawodowymi sportowcami.

Podstawy naukowe stabilności kręgosłupa. Podczas kursu omówione zostaną techniki wprowadzania do planu rehabilitacyjnego technik stabilizacji. Nadmienione zostaną również rozliczne schematy aktywacji mięśniowej oraz zaawansowane techniki rehabilitacyjne.

Wsparcie w zastosowaniu zdobytej wiedzy w praktyce: w klinice, miejscu pracy, centrum rehabilitacji, czy ośrodku sportowym, dzięki czemu obniżone zostanie ryzyko urazu, przyspieszeniu ulegnie czas rehabilitacji pacjenta, jak również poprawi się jego ogólny stan zdrowia.

Możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy praktycznej oraz poprawy technik pracy.

Przebieg kursu

Krótki opis poruszanych tematów

4 godziny

Podstawy teoretyczne: Wyjaśnianie mitów odnośnie funkcjonowania kręgosłupa oraz czynników sprawiających, że staje się on podatny na urazy. Kwestie te omawiane są z punktu widzenia anatomii, biochemii oraz neurologii.

2 godziny

Interpretacja stanu pacjenta: Próba zrozumienia schematów ruchowych i motorycznych pacjenta oraz ewentualna identyfikacja możliwości wykonywania ćwiczeń korekcyjnych. Przeprowadzanie testów prowokacyjnych celem opracowania możliwie najskuteczniejszego zestawu ćwiczeń. Wykład oraz warsztaty.

1 godzina

Zapobieganie bólowi pleców: Najistotniejszym elementem pracy każdego lekarza jest umiejętność zidentyfikowania, a następnie usunięcia przyczyn bólu pleców. Podczas tej sekcji kursu uczestnicy dowiedzą się jak tego dokonać. Wykład oraz warsztaty.

5 godzin

Metody rehabilitacji: Po prawidłowo przeprowadzonej ocenie stanu zdrowia pacjenta najistotniejszym krokiem jest obniżenie dotkliwości odczuwanego bólu poprzez usunięcie jego przyczyny. Kluczowe jest umożliwienie pacjentowi bezbolesnego funkcjonowania oraz poruszania się. Następnie przychodzi kolej na opracowanie nieinwazyjnego zestawu ćwiczeń. Wykład oraz warsztaty.

4 godziny

Trening zorientowany na poprawę sprawności – zależnie od tego czy trening ma być zorientowany na zwiększenie wydajności pacjenta w miejscu pracy czy też w danej dziedzinie sportu, konieczne jest zastosowanie odmiennych technik. Niektóre z nich zostaną omówione wraz z ich podstawowymi mechanizmami oraz dowodami na ich skuteczność. Przedstawione zostaną ćwiczenia, dzięki którym możliwe będzie zwiększenie siły, wytrzymałości, gibkości oraz ogólnej kondycji pacjentów. Podczas zajęć praktycznych zaprezentowane zostaną triki, do których uciekają się profesjonalni sportowcy skutecznie radzący sobie z bólami i urazami pleców.

Uwaga: Doktor McGill jest autorem podręczników

“Urazy kręgosłupa lędźwiowego: zapobieganie oraz rehabilitacja”. Książka została opublikowana przez wydawnictwo Human Kinetics w roku 2016.

“Optymalna wydajność oraz funkcjonalność kręgosłupa”. Opublikowana przez wydawnictwo Backfitpro Inc w roku 2014

“Mechaniki Pleców”, opublikowanej w roku 2015

“Praktycznej Strony Urazów”, która opublikowana zostanie w roku 2018

Pierwsze trzy z wymienionych pozycji stanowią podstawę kursu i są lekturami rekomendowanymi dla wszystkich uczestników pragnących poszerzyć swoje wiadomości.

O autorze

Doktor Stuart M. McGill

Doktor Stuart M. McGill jest emerytowanym profesorem Uniwersytetu Waterloo, na którym wykładał on przez 32 lata. Jego badania laboratoryjne oraz eksperymentalne zorientowane były na kwestie związane z mechanizmami odpowiedzialnymi za bóle pleców, sposoby rehabilitacji oraz poprawę ogólnego stanu zdrowia pacjentów. Podczas swojej kariery opublikował on ponad 240 uznanych przez środowisko naukowe publikacji, napisał kilkanaście podręczników, a także zdobył wiele prestiżowych nagród. Pomógł on również w rozwoju naukowym ponad 40 studentom.

Poszerzał on wiedzę tysięcy lekarzy oraz trenerów personalnych na temat rozwoju zawodowego oraz wysoce zaawansowanych technik diagnostycznych i rehabilitacyjnych.

Obecnie jest on generalnym dyrektorem naukowym w firmie Backfitpro Inc. Niejednokrotnie służy on swoją radą politykom, przedstawicielom dużych korporacji, prawnikom, towarzystwom medycznym oraz sportowcom z całego świata. Najczęściej zajmuje się on nietypowymi i skomplikowanymi przypadkami bólu pleców. Wszystkie produkty reklamowane za pośrednictwem niniejszej strony zostały przetestowane w laboratorium doktora McGill’a.

www.uwaterloo.ca/kinesiology/people-profiles/stuart-mcgill
O prowadzącym

Cinque Terre

Dr. Edward D J Cambridge BKin, DC, PhD

Doktor Cambridge współpracował z profesorem McGill’em przez ostatnie 6 lat, pisząc jednocześnie swoją pracę doktorską. Jego doktorat nosi tytuł “Mechanika funkcjonowania bioder i kręgosłupa – różne sposoby zapatrywania na mechanizmy urazów oraz rehabilitację”. Publikacja zorientowana jest przede wszystkim na identyfikacje mechanizmu funkcjonowania bioder i kręgosłupa u osób zdrowych oraz pacjentów po urazach. Znaleźć w niej można przykłady modelowania biomechanicznego oraz opisy badań eksperymentalnych.

Doktor Cambridge jest ponadprzeciętnym instruktorem szczycącym się szeroką wiedzą na temat metod opracowanych przez doktora McGill’a. Prowadzą oni wspólnie wykłady już od pięciu lat. Doktor Ed to także doskonały diagnostyk, który uzyskał tytuł doktora kręgarstwa przed rozpoczęciem współpracy z profesorem MaGill’em. Uczestniczy on przede wszystkim w kursach McGill 1, McGill 2 oraz kursie Mechanika Pleców.

www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3501906/

Kup teraz - zapłać za 29 dni!

Uwaga! Tylko do 20.02.2018 bilety w najniższej cenie!
Lub po wyczerpaniu pierwszych 40 biletów.

Zgłoś się na najlepszych warunkach już teraz!

Pozostało:

biletów

Cena standardowa 3100zl

Co otrzymasz w ramach zgłoszenia?

Jeśli zgłoszenie zostanie przyjęte w ciągu 48 godzin otrzymasz od nas na wskazany w formularzu adres maillowy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na wybrany kurs z załączoną fakturą płatności.

Dane zamawiającego:

Płatność:
Metoda Płatności

Zgody formalne:

KURSY DLA FIZJOTERAPEUTÓW

Kursy organizowane przez fizjoterapiakursy-mcgill.pl przy współpracy z bbpilatesschool.pl adresujemy do szerokiego grona specjalistów zajmujących się leczeniem narządu ruchu i pracą z ciałem. Szkolenia prowadzone są z ramienia www.backfitpro.com

Nie tylko dla fizjoterapeutów

W zależności od poruszanej tematyki odpowiednią wiedzę znajdzie tu zarówno lekarz, jak i student medycyny, fizjoterapeuta, ale i student fizjoterapii, technik masażysta, technik fizjoterapii, a także terapeuta manualny, osteopata czy instruktor ruchowy.